Template nieuwsbericht
Template persbericht
Jongerencampagne
Overige doelgroepen
Algemeen
Social Media
10@10 Challenge
Start NOC*NSF Nationale Sportweek
Campagneplanning
Download de verhalen van Benthe, Jelmar, Ab en Ina
Sport is voor iedereen en van alle leeftijden 💪
Zo ook voor de 71-jarige Ina. Ze sport vooral om zich fit te voelen, maar vindt het sociale aspect minstens zo belangrijk.
Ontdek de verschillende activiteiten in jouw stad of dorp
Ina
Ab omschrijft zichzelf als een ontzettend fanatieke fietser, maar wel een ‘alternatieve’ 🚴♂️
En hoe! Hij kan fietsen combineren met werk, vrienden en zelfs tijdens vakanties of weekendjes weg.
#nsw2022
#sportdoetietsmetje
Ab
Dat sport je zoveel voordelen oplevert, heeft Jelmar maar al te goed ervaren.
Hij kwam erachter dat hij snel was, ontdekte atletiek en bereikte de Paralympische Spelen van Londen en Rio 🏃♂️
#nsw2022
#sportdoetietsmetje
Jelmar
De tip van de 8-jarige Benthe aan leeftijdsgenootjes om te ontdekken wat sport met je doet 🏑
“Kijk naar verschillende sporten en volg proeflessen. Vraag aan vriendinnen of vrienden welke sport zij doen, want samen sporten is leuk.”
#nsw2022
#sportdoetietsmetje
Benthe
De NOC*NSF Nationale Sportweek 2022 is hét perfecte moment om jouw sport(aanbod) opnieuw in de schijnwerpers te zetten. Om je daarbij te helpen, is deze campagnetoolkit met allerlei handige materialen ontwikkeld. We vinden het belangrijk dat wij campagnemiddelen ontwikkelen waarmee jij de doelgroep kan aanspreken die voor jouw organisatie belangrijk is. Daarom hebben we naast de jongerencampagne ook een aantal extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld.
In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau.
Wij hebben naast de verhalen over jongeren vier extra verhalen gemaakt die je hieronder kan downloaden. Je kunt de verhalen meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. Je mag de verhalen en beelden vanaf 2 september gebruiken in jouw communicatie.
lees verder
Download de verhalen van Benthe, Jelmar, Ab en Ina
Ina
Ab
Jelmar
Benthe
Wij hebben naast de verhalen over jongeren vier extra verhalen gemaakt die je hieronder kan downloaden. Je kunt de verhalen meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. Je mag de verhalen en beelden vanaf 2 september gebruiken in jouw communicatie.
De NOC*NSF Nationale Sportweek 2022 is hét perfecte moment om jouw sport(aanbod) opnieuw in de schijnwerpers te zetten. Om je daarbij te helpen, is deze campagnetoolkit met allerlei handige materialen ontwikkeld. We vinden het belangrijk dat wij campagnemiddelen ontwikkelen waarmee jij de doelgroep kan aanspreken die voor jouw organisatie belangrijk is. Daarom hebben we naast de jongerencampagne ook een aantal extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld.
In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau.
lees verder
Template nieuwsbericht
Template persbericht
Jongerencampagne
Overige doelgroepen
Algemeen
Social Media
10@10 Challenge
Campagneplanning