Download de verhalen van Benthe, Jelmar, Ab en Ina

Overige doelgroepen

Ina

Ab

Jelmar

Benthe

De NOC*NSF Nationale Sportweek 2022 is hét perfecte moment om jouw sport(aanbod) opnieuw in de schijnwerpers te zetten. Om je daarbij te helpen, is deze campagnetoolkit met allerlei handige materialen ontwikkeld. We vinden het belangrijk dat wij campagnemiddelen ontwikkelen waarmee jij de doelgroep kan aanspreken die voor jouw organisatie belangrijk is. Daarom hebben we naast de jongerencampagne ook een aantal extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld.

In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau.

Wij hebben naast de verhalen over jongeren vier extra verhalen gemaakt die je hieronder kan downloaden. Je kunt de verhalen meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. Je mag de verhalen en beelden vanaf 2 september gebruiken in jouw communicatie.

Download de verhalen van Benthe, Jelmar, Ab en Ina

Ina

Ab

Jelmar

Benthe

Wij hebben naast de verhalen over jongeren vier extra verhalen gemaakt die je hieronder kan downloaden. Je kunt de verhalen meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. Je mag de verhalen en beelden vanaf 2 september gebruiken in jouw communicatie.

De NOC*NSF Nationale Sportweek 2022 is hét perfecte moment om jouw sport(aanbod) opnieuw in de schijnwerpers te zetten. Om je daarbij te helpen, is deze campagnetoolkit met allerlei handige materialen ontwikkeld. We vinden het belangrijk dat wij campagnemiddelen ontwikkelen waarmee jij de doelgroep kan aanspreken die voor jouw organisatie belangrijk is. Daarom hebben we naast de jongerencampagne ook een aantal extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld.

In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau.