Jongerencampagne

Download de verhalen van Louise, Jayson en Sem

keyvisuals

video’s

Het gaat bij sport niet altijd om presteren. Sem ontdekte dat plezier nog belangrijker is 🛹

Met skateboarden maakt hij zijn hoofd leeg en voelt hij zich helemaal vrij. Alleen of met vrienden 🙌

#nsw2022 #sportdoetietsmetje #BeActive

Sem

Na een drukke schooldag alles van je afzetten. Dat is wat rolstoelbasketbal met Jayson doet 🏀

En dat is niet alles. Hij heeft nieuwe vrienden gemaakt, in korte tijd veel vooruitgang geboekt en droomt nu zelfs over het nationale team! 👏

#nsw2022 #sportdoetietsmetje #BeActive

Jayson

Starten met een sport die je nooit eerder hebt gedaan 😱 Voor Louise en loodzware opgave. Maar nu  ontsnapt Louise al hardlopend aan de realiteit 🙏

#nsw2022 #sportdoetietsmetje #BeActive

Louise

Het concept en de verhaallijnen zijn ontwikkeld met behulp van jongeren. De jongeren spelen zelf een belangrijke hoofdrol in de campagne. We zijn ontzettend trots op het feit dat de campagne niet alleen voor jongeren, maar ook door jongeren is geproduceerd. Voor organisaties die andere doelgroepen aan willen spreken dan jongeren, zijn er extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld. Ook deze vind je terug in de toolkit. Doe je mee?

Ter promotie van de NOC*NSF Nationale Sportweek is er een speciale campagnevideo gemaakt. Er is zowel een lange als korte versie ontwikkeld, deze zijn beschikbaar in de formaten 16:9 / 1:1 / 9:19. Je kan de campagnevideo meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. 

In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau. Onder jongeren is de terugloop relatief het grootst. Dit terwijl voldoende beweging juist zo gezond voor je is. De Nationale Sportweek besteedt dit jaar daarom extra aandacht aan de doelgroep jongeren.

keyvisuals

video’s

Download de verhalen van Louise, Jayson en Sem

Sem

Jayson

Louise

Het concept en de verhaallijnen zijn ontwikkeld met behulp van jongeren. De jongeren spelen zelf een belangrijke hoofdrol in de campagne. We zijn ontzettend trots op het feit dat de campagne niet alleen voor jongeren, maar ook door jongeren is geproduceerd. Voor organisaties die andere doelgroepen aan willen spreken dan jongeren, zijn er extra visuals van andere doelgroepen ontwikkeld. Ook deze vind je terug in de toolkit. Doe je mee?

Ter promotie van de NOC*NSF Nationale Sportweek is er een speciale campagnevideo gemaakt. Er is zowel een lange als korte versie ontwikkeld, deze zijn beschikbaar in de formaten 16:9 / 1:1 / 9:19. Je kan de campagnevideo meerdere malen inzetten via jouw eigen communicatiekanalen. 

In september gaat de landelijke campagne 'Sport doet iets met je' van start met als hoogtepunt de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 t/m 25 september. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren te (gaan) sporten en sportief bewegen, allemaal op hun eigen manier. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau. Onder jongeren is de terugloop relatief het grootst. Dit terwijl voldoende beweging juist zo gezond voor je is. De Nationale Sportweek besteedt dit jaar daarom extra aandacht aan de doelgroep jongeren.